Tussen Black Friday (29.11) en Kerstdag verhoogt Bpost naar jaarlijkse gewoonte zijn tarieven en komt er bij elk pakje een toeslag van 1 EURO bij. Dit betekent concreet dat er bij je online bestelling bovenop de gebruikelijke verzendkosten een Bpost tax van 1 EUR wordt aangerekend.
Er zijn twee redenen mogelijk waarom je een bestelling of gedeelte daarvan wilt terugsturen. Geef in het onderstaande formulier voor de retourservice de benodigde gegevens op en we sturen je, meestal binnen een werkdag, de gegevens en procedure voor het terugsturen. Stuur niets terug voordat je een antwoord van ons hebt gehad.
Let op: De verzendkosten voor het terugsturen bij herroeping worden niet door ons vergoed.
Mogelijke redenen
- Terugsturen (herroeping): Volgens Europese richtlijnen mag een consument een product welke besteld is op afstand altijd binnen 14 dagen terugsturen. Je hoeft geen reden op te geven waarom je het product terugstuurt (maar dat mag natuurlijk wel). Kies deze optie als je afziet van de koop. Is het product dat je terugstuurt een deel van een bestelling, geef dan in het berichtenveld aan om hoeveel producten het gaat. Meer informatie over herroeping kun je vinden op de pagina Algemene voorwaarden.
- Omruilen (garantie): Mankeert er iets aan een besteld product? Geef dan in het berichtveld aan om welk onderdeel niet goed is. Het kan zijn dat we je om een foto vragen.